ويژگي هاي پشم سنگ پتويي با تورسيمي گالوانيزه

۴ بازديد

از مهمترين ويژگي هاي محصول پشم سنگ پتويي يا توري سيمي  گالوانيزه مي توان به مقاوم در برابر ارتعاشات شديد , عايق حرارت و صوت عالي و ايمني در مقابل آتش را اشاره نمود .

Image result for ‫پشم سنگ پتويي‬‎

مقاله فوق از مقالات معتبر و بروز در زمينه مديريت بازاريابي است. گروه مترجمان ترنسون ترجمه انواع متون و مقالات عمومي و تخصصي را انجام مي دهد. ترجمه مقاله در  زمينه مديريت به وسيله مترجمان متخصص در زمينه مديريت و بازاريابي انجام مي شود. مترجمان با تجربه در امر ترجمه مقاله تا ترجمه اي كه در اختيار شما قرار مي گيرد كيفيت بسيار خوبي داشته باشد. شمن اينكه ترجمه قبل از تحويل بازبيني و ويرايش مي شود تا ترجمه اي روان در اختيار شما قرار گيرد. شما مي توانيد ترجمه مقالات خود را در زمينه هاي مختلف از جمله مديريت و گرايش هاي مختلف اين رشته از جمله بازاريابي را به ما بسپاريد. ترجمه در كوتاه ترين زمان ممكن انجام مي شود. در صورت نياز به ترجمه مقاله فوق و يا ترجمه ديگر مقالات در حوزه مديريت مي توانيد ترجمه خود را تنها با تكميل يك فرم سفارش دهيد.

گروه مترجمان ترنسون



:: برچسب ها : ترجمه مقاله ,
ن : سئوكار
ت : يكشنبه 10 بهمن 1395
 

قابليت هاي اين محصول : فقط مخصوص نصب برروي سيستم ويدئوكنفرانسSONY PCS-G50 & PCS-G70 مجوز ايجاد ارتباط همزمان MCU Multipoint Control Unit قابليت ايجاد يك كنفرانس همزمان تا 6 نقطه تماس پشتيباني از ارسال و دريافت Presentation پشتيباني از پروتكل H.264 براي تمامي نقاط تماس قابليت Cascade شدن با يك MCU ديگر جهت ارتقاء نقاز به 10 نقطه تماس پشتيباني از چيدمان هاي 1+1 و 4 و 1+5 و نمايش تصوير سخنگو بصورت اتوماتيك و ارسال يك تصوير براي همه بصورت زنده بدون نياز به قطع كنفرانس



:: برچسب ها : ويدئوكنفرانس ,
ن : سئوكار
ت : شنبه 9 بهمن 1395
 
كانكس ساندويچ پانل دوقلو يكي از بهترين گزينه ها در مواردي است كه به تعداد بيشتري كانكس نياز است ولي  در عين محدوديت بودجه نيز مطرح است. كانكس دوقلو در حقيقت يك مجموعه با فضاي مفيد دوبرابر است، كه در عين حال از پرداخت هزينه هاي اضافي نظير مسقف نمودن راهروي بين كانكس ها و غيره جلوگيري مي نمايد. در طراحي كانكس دوقلو، تمامي اتاق ها و راهروها درون يك نقشه قرار مي گيرند و اين نقشه در پلاني كه با استانداردهاي ساخت كانكس قابل توليد باشد اجرا ميگردد، سپس شاسي دو قسمت كانكس ساخته شده و به صورت مجزا كنار هم نصب مي گردد تا مقاومت و كيفيت بالاي سازه حفظ گردد. در مرحله ي بعد اسكلت و نماي خارجي اضافه مي گردد و در پايان امكانات رفاهي و نماي داخلي سازه تكميل مي شود.
Image result for ‫كانكس ساندويچ پانل‬‎
‬‎


:: برچسب ها : كانكس ساندويچ پانل ,
ن : سئوكار
ت : سه شنبه 5 بهمن 1395
 

معرفي قابليت هاي ساندويچ پانل توسط فروش ساندويچ پانل : به دليل قابليت شست و شوي ساندويچ  پانل ها، رعايت بهداشت و همچنين انجام نظافت در اين اماكن راحت تر خواهد بود. علاوه بر اين امكان رشد و فعاليت انواع قارچ و باكتري در ساندويچ پانل وجود ندارد.

Image result for ‫ساندويچ پانل‬‎



:: برچسب ها : فروش ساندويچ پانل , ساندويچ پانل ,
ن : سئوكار
ت : سه شنبه 5 بهمن 1395
 

بايد گفت امروزه به موسيقي به عنوان امري پرورشي ، تربيتي و حتي روان درمانگر پرداخته مي شود و در واقع ربطي به، با استعداد يا بي استعداد بودن كودك و يا حتي بزرگسالان ندارد، مانند كلاس ها و دوره هاي ورزشي؛ وقتي ما يك كلاس ورزشي براي فرزندمان انتخاب مي كنيم، صرفا هدفمان ورزشكار حرفه اي شدن يا قهرمان شدن او نيست و نخست به تندرستي و سلامت روح و روان او مي انديشيم، حال اين آينده است كه همه چيز را روشن خواهد كرد و كار اصلي ما اين است كه تنها بستر حركت او را فراهم كنيم و آموزشگاه موسيقي اين بستر را هموار تر مي سازد.



:: برچسب ها : آموزشگاه موسيقي ,
ن : سئوكار
ت : دوشنبه 4 بهمن 1395
 

* عايق كاري سقف سوله ها و كارگاه هاي صنعتي با پشم سنگ

* عايق كاري مخازن بزرگ دايروي و كروي

* عايق كاري اگزوز، دودكش، خطوط مكش و دفع جريان هاي داغ به وسيله ي پشم سنگ

* عايق كاري لوله هاي عظيم انتقال و فرآيند

* عايق كاري ديگ، كوره، فر، اجاق و ساير كاربري هاي دما بالا

* عايق كاري سطوح مرتعش و سطوحي كه تحت ارتعاش و نيروهاي نوساني هستند

* ايده آل براي عايق كاري سطوح منحني بزرگ با دماي فرآيندي زياد

Image result for ‫پشم سنگ پتويي‬‎



:: برچسب ها : پشم سنگ ,
ن : سئوكار
ت : يكشنبه 14 آذر 1395
 

* خواص عايق حرارتي و صوتي بسيار خوب پشم سنگ

* مقاوم در مقابل ارتعاشات شديد

* ايمن در مقابل آتش سوزي

* پايداري بسيار خوب و عدم تغيير و يا افت خواص فيزيكي و شيميايي در دراز مدت پشم سنگ

* بدون آزبست، كلرايد، CFC و HCFC و ساير موادي شيميايي خطرناك

* از لحاظ شيميايي خنثي محسوب مي شود

* حمل و نقل و نگهداري آسان

* نصب و برش آسان و سريع

* مناسب براي عايق كاري سطوح فولادهاي آستيني و خورنده است پشم سنگ

* هزينه مناسب

Image result for ‫پشم سنگ پتويي‬‎



:: برچسب ها : پشم سنگ ,
ن : سئوكار
ت : يكشنبه 14 آذر 1395
 

از مهمترين ويژگي هاي محصول پشم سنگ پتويي يا توري سيمي  گالوانيزه مي توان به مقاوم در برابر ارتعاشات شديد , عايق حرارت و صوت عالي و ايمني در مقابل آتش را اشاره نمود .

Image result for ‫پشم سنگ پتويي‬‎

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.